FANDOM

אלבוס סוורוס פוטר הוא הבן השני של הארי פוטר וג'יני וויזלי פוטר. הוא נקרא על שם שניים ממנהלי הוגוורטס, אלבוס דמבלדור וסוורוס סנייפ.
250px-AlbusSevPotter.jpg

אלבוס סוורוס פוטר

מראהעריכה

בספר השביעי כתוב שאלבוס הוא היחיד משלושת ילדיו של הארי שירש את העיניים של לילי. גם לו, כמו להארי, יש שיער שחור מבולגן.

ביוגרפיה עריכה

ילדות מוקדמת עריכה

אלבוס סוורוס פוטר נולד ב-2006 להארי ולג'יני פוטר. אחיו הגדול הוא ג'יימס סיריוס פוטר ואחותו הקטנה היא לילי לונה פוטר. למרות שהם מציקים לו הוא עדיין אוהב אותם. לפני שאלבוס הגיע להוגוורטס הוא גדל בכיכר גרימולד מספר 12, שסוורוס סנייפ, שעל שמו קרוי ג'יימס, גר בו לפני שהוא מת

לפני שהוא עולה על הרכבת, אלבוס לוקח את הארי לשיחה ואומר לו שהוא מפחד להתמיין לסלית'רין. הארי מרגיע אותו ואמר לו שהוא נקרא על שם שני מנהלי הוגוורטס- אחד מהם הוא יוצא בית סלית'רין, ושכנראה הוא האדם הכי אמיץ שהארי אי פעם פגש, אך מצנפת המיון תתחשב בהעדפות שלו כמו שזה קרה אצל הארי. ברכבת הוא פוגש את סקורפיו מאלפוי, שהפך לתלמיד מאוד לא פופולרי מאז שמשפחת מאלפוי עברה מהצד האפל והם מתיידדים בקלות.

בהוגוורטס עריכה

באופן מפתיע, אלבוס מתמיין לבית סלית'רין ובשלושת השנים הבאות סופג עלבונות מתלמידי בית הספר והופך לילד לא פופולרי בעצמו כשתלמידי בית הספר מתייחסים אליו כמי שבוגד במורשת אביו.

בינתיים, הארי והרמיוני, כעת עובדי משרד הקסמים, מנסים למצוא את מיקומם של מחוללי הזמן האחרונים על מנת לאחסנם ולחקור את טיבם. איימוס דיגורי, אביו של סדריק המנוח מנסה לשכנע את הארי להשתמש במחוללי הזמן כדי להציל את סדריק ממוות אך הארי מסרב. אלבוס מאזין לשיחה בין אביו לאיימוס וחש מאוכזב מאביו. הוא משכנע את אחייניתו של איימוס, דלפי דיגורי, לסייע לו ולסקורפיוס למצוא מחולל זמן ולהציל את סדריק.

דלפי תכננה את תכנית איך לגנוב את מחולל הזמן והם פועלים על פי התכנית הזאת. השלושה משתמשים בשיקוי פולימיצי, מתחזים להארי, הרמיוני ורון, מצליחים לפרוץ למשרד הקסמים ובו במקום הם נוסעים לטורניר הקוסמים המשולש.

לאחר שמצליחים לגנוב מחולל זמן הם במקום נוסעים אחורה בזמן לאירוע טורניר הקוסמים המשולש. מתוך אמונה שהפסד של סדריק בטורניר ימנע את מותו ויציל אותו מהרג מידי וולדמורט הם מחבלים במשימות שלו ומביאים לידי כך שהרמיוני הצעירה חושדת בדורמשטרנג ומגיע לנשף חג המולד עם רון וויזלי ולא עם ויקטור קרום, בעוד רון רוקד עם פאטמה פאטיל ומפתח יחסים רומנטיים עמה.

סקורפיוס מראה זאת לאלבוס ובשובם להווה מגלים שרון נשוי לפאדמה והרמיוני יצאה מדעתה. הם מחליטים להשתמש במחולל הזמן שוב על מנת להציל את יחסיהם של רון והרמיוני.

בסיוע מרטל המייללת אלבוס וסקורפיוס חוזרים למשימה השנייה של הטורניר ומכשילים את סדריק. התכנית נכשלת שוב כשסדריק מאבד מהפופולריות בקרב התלמידים ומחליט להצטרף לאוכלי המוות. לבסוף סדריק הורג את נוויל לונגבוטום בקרב על הוגוורטס ובכך נמנע מנוויל מלהרוג את נגיני ולבסוף וולדמורט לא מת ומצליח להרוג את הארי פוטר. בכך הם מביאים לשינוי נוסף בזמן כשאלבוס לא יכול להתקיים. סקורפיוס חוזר להווה ומגלה שבית הספר נשלט על ידי אוכלי המוות. הוא חוזר לעבר ופוגש את רון והרמיוני ויחד הם פוגשים את סוורוס סנייפ שבקו הזמן הזה עדיין חי.

הם מצליחים לשנות שוב את קו הזמן ולהחזיר את אלבוס ולבסוף מחליטים להשמיד את מחולל הזמן. אליהם מצטרפת דלפי אך היא מתוודה שמטרתה האמיתית הוא להחיות את וולדמורט. הם חוזרים בזמן לחורבה בה נולד הארי במכתש גודריק ומגיעים לליל רצח הוריו, לילי וג'יימס פוטר. הם מוצאים מכתב ומגלים שדלפי היא בתו של וולדמורט. הארי, דראקו מאלפוי, רון והרמיוני המבוגרים מגיעים לעבר באמצעות מחולל זמן נוסף ונלחמים בדלפי ושולחים אותה למאסר באזקבאן.

בשובם להווה, הארי ובנו אלבוס מגיעים לבקר בקברו של סדריק דיגורי והארי מגלה שהוא מבקר שם מדי שנה.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית