FANDOM

HarryChoValentine
בית ההתה של מדאם פודיפוט
מידע על המקום
מיקום

הוגסמיד, סקוטלנד,ממלכת בריטניה

בעלים

מדאם פודיפוט

צ'ו צ'אנג: "הממ... רוצה ללכת לשתות קפה?"
הארי: "כן, בסדר. איפה?"
צ'ו צ'אנג: "אה, יש מקום ממש נחמד בדיוק פה קרוב; היית פעם אצל מדאם פודיפוט?"
צ'ו צ'אנג מדברת עם הארי פוטר על בית התה של מדאם פודיפוט.[מקור]

בית התה של מדאם פודיפוט הינו חנות תה קטנה הממוקמת בדרך צדדית על יד הרחוב הראשי בהוגסמיד. החנות הינה בבעלות מדאם פודיפוט. החנות עצמה הייתה די נדושה ומצויצת. על החלונות היו המון אדים ואת השולחנות והכיסאות מילאו בני נוער המחזיקים ידיים ומתנשקים מעל כוסות תה וקפה. פעמון שמעל הדלת הודיע על כניסת לקוחות בצלצול מלודי; את השולחנות העגולים קישטו במפיות תחרה וקערות חרסינה לסוכר, והחנות הייתה כל כך קטנה וצפופה עד כדי כך שמדאם פודיפוט התקשתה מאוד לעבור בין השולחנות ולשרת את הלקוחות. בעוד שצ'ו צ'אנג חשבה שהמקום נחמד וחמוד, הארי פוטר לא אהב לא את החנות ולא את האווירה, כיוון שהיא הזכירה לו את משרדה של פרופסור אמברידג', והמראה של הזוגות הצעירים בקרבה אינטימית כל כך גרמה לו להרגיש עוד יותר לא בנוח.

ביום האהבה, בית התה היו מלא בקופידוני זהב שריחפו מעל כל אחד מהשולחנות, זורקים מדי פעם קונפטי ורוד על הלקוחות שיושבים מתחת. זה היה יותר מעצבן מאשר רומנטי, שכן לפעמים חתיכות הקונפטי נכנסו למשקאות.

היסטוריהעריכה

השנים המוקדמותעריכה

מתישהו בין 1956 לשנות ה-80, זה היה המקום בו אלפינסטון ארקוורט הציע למינרווה מקגונגל נישואין במהלך חופשתו בסקוטלנד. מקגונגל, מופתעת ונבוכה, דחתה את הצעתו כיוון שעדיין היו לה רגשות כלפי דוגאל מקגרגור. [1]

1995עריכה

הארי: "תראי, בואי לא נדבר על סדריק עכשיו... בואי נדבר על משהו אחר."
צ'ו: "חשבתי, חשבתי שאתה ת-ת-תבין! אני צריכה לדבר על זה! אתה גם צריך לדבר על זה! כלומר, אתה ראית את כל זה קורה, נכון?"
הארי: "טוב - כן דיברתי על זה, עם רון והרמיוני, אבל -"
צ'ו: "אה! אתה תדבר עם הרמיוני גריינג'ר! אבל אתה לא תדבר איתי! א-אולי יהיה הכי טוב אם רק... אם רק נשלם ואתה תלך ותיפגש עם הרמיוני גריינג'ר כמו שברור שאתה רוצה!"
— הארי וצ'ו מתווכחים בבית התה.[src]

מתישהו ב-1995, סדריק דיגורי וצ'ו צ'אנג יצאו לדייט ושתו בחנות.

1996עריכה

"אה... טוב, זה היה... כישלון מוחלט, עכשיו כשאתה מזכיר את זה."
הארי פוטר מסכם את הדייט עם צ'ו צ'אנג.[src]

ביום האהבה של 1996, הארי פוטר וצ'ו צ'אנג שתו בחנות כוס קפה, וישבו ליד רוג'ר דיוויס והחברה שלו. הדייט שלהם, למעשה, היה סיוט נוראי. הארי הרגיש מאוד לא בנוח כבר ברגע שראה את פנים החנות, שהזכיר לה מאוד את משרדה של פרופסור אמברידג', והזוגות המתנשקים סביבם גרמו לו להיות מובך עוד יותר. זה רק הלך והחמיר כשצ'ו התחילה לדבר על סדריק, מה שגרם לה לבכות, וכשהארי ציין (באופן שגרם לאי-הבנה) שהוא צריך להיפגש עם הרמיוני גריינג'ר, צ'ו קינאה ועזבה באופן דרמטי את החנות, לתדהמתם של כל יושבי בית הקפה, שהסתכלו עליהם. הארי שילם במהירות עבור הקפה ויצא אחריה, אבל היא כבר נעלמה מהרחוב. הדייט הותיר את הארי עם רושם שלילי על המקום, שכן הוא קרא לו "בית תה מטופש" כששיחזר את האסון עם הרמיוני.

1996-1997עריכה

כשהארי, רון והרמיוני, לא נפגשו עם ג'יני וויזלי באחת מהיציאות בסוף-השבוע להוגסמיד, הארי תהה אם היא "מצטופפת בחמימות" אצל מדאם פודיפוט (שכן הוא חשב שהמקום פשוט צד זוגות שמחים, כנראה בעקבות הדייט עם צ'ו) עם דין תומאס.

הופעותעריכה

הפניותעריכה