FANDOM

ג'ורג' וויזלי
ג'ורג' וויזלי
מידע ביוגרפי
נולד/ה

1 באפריל 1978

סטטוס-דם

טהור דם

מצב משפחתי

נשוי

כינויים
  • גרד
  • ג'ורג'י
  • פרד
  • קונדס ראשי
תארים
חתימה

החתימה של ג'ורג' וויזלי

מידע ביולוגי
סוג

אנושי

מין

זכר

צבע שיער

ג'ינג'י

צבע עיניים

חומות

צבע עור

בהיר

מידע משפחתי
בני משפחה
מאפייני קסם
בוגארט

הלורד וולדמורט

שרביט

אורך לא ידוע, עץ וחומר ליבה

פטרונוס

שועל

הסתפחויות
מקצוע

בעלים של "חנות ההוקוס מוקוס של האחים וויזלי"

בית

גריפינדור

נאמנות
"העניין בלגדול עם פרד וג'ורג' הוא שאתה מתחיל לחשוב שכל דבר אפשרי אם רק יש לך מספיק אומץ לעשות אותו"
ג'יני וויזלי על פרד וג'ורג'

ג'ורג' וויזלי (נולד ב1 באפריל 1978) היה קוסם טהור דם, בנם של ארתור ומולי וויזלי (לשעבר פרואט), אחיהם של ביל, צ'ארלי, פרסי, רון וג'יני, ואחיו התאום של פרד הראשון. ג'ורג' נולד לתוך מלחמת הקוסמים הראשונה, והיה רק בן שלוש כשהלורד וולדמורט נפל. הוא למד בהוגוורטס בין השנים 1989-1996 יחד עם פרד, ומוין לבית גריפינדור. הוא ופרד היו תלמידים פופלריים. הם היו החובטים של נבחרת הקווידיץ' של גריפינדור משנתם השנייה, ובשנתם השביעית והאחרונה הצטרפו לצבא דמבלדור. כקונדסאי וממציא מלידה, עזב ג'ורג' את הוגוורטס לפני סיום שנת הלימודים יחד עם פרד, ושניהם פתחו את חנות הפעלולים שלהם בסמטת דיאגון מס׳ 93 "חנות ההוקוס מוקוס של האחים וויזלי". הוא היה חבר במסדר עוף החול המחודש, נלחם בקרב שבעת הפוטרים שבו איבד את אוזנו השמאלית ובקרב על הוגוורטס. בקרב על הוגוורטס פרד מת וג'ורג' היה הרוס ובנוסף אחרי מותו של פרד ג'ורג' מעולם לא הצליח ליצור פטרונוס שוב. זמן קצר לאחר תום מלחמת הקוסמים השנייה ג'ורג' התחתן עם אנג'לינה ג'ונסון, ונולדו להם בן בשם פרד, שנקרא על שם אחיו התאום של ג'ורג' שנהרג בקרב על הוגוורטס, ובת בשם רוקסאן.

ביוגרפיהעריכה

חיים מוקדמיםעריכה

"כבר המון זמן אנחנו שומעים התפוצצויות מהחדר שלהם, אבל אף פעם לא ידענו שהם ממש מייצרים שם דברים. חשנו שהם סתם נהנים מהרעש"
—ג'יני על הניסויים של התאומים

ג'ורג' ופרד נולדו באחד באפריל 1978; ואכן, השניים היו שובבים מאוד. ג'ורג' גדל בבית משפחתו, המחילה, שנמצא בדבון שבאנגליה. הוא ופרד היו צעירים יותר הביל, צ'ארלי ופרסי, ומבוגרים יותר מרון ומג'יני. למרות שהמשפחה הייתה ענייה, הם אהבו אחד את השני והיו מאושרים.

ג'ורג' ופרד היו עושי צרות מדופלמים מילדותם. הם נהנו להציק לאחיהם בעזרת תעלולים מחוכמים ולהתגרות בהם (במיוחד בפרסי), מה שהקשה על אמם להשתלט עליהם. זה לא היה נדיר לשמוע פיצוצים מחדר השינה שלהם. אחד מתעלוליהם כילדים היו למשל  הפיכת הדובי של רון לעכביש ענק לאחר שרון שבר בטעות את מטאטא הצעצוע של פרד. 

הלימודים בהוגוורטסעריכה

שנים מוקדמותעריכה

פרד וויזלי: "אל תדאגי, ג'יני, נשלח לך המון ינשופים"
ג'ורג' וויזלי: "כן, נשלח לך מושב של אסלה מהוגוורטס"
מולי וויזלי: "ג'ורג'!"
— {{{8}}}

ג'ורג' למד בהוגוורטס בשנים 1989-1996, ומוין לגריפינדור. הוא ופרד נעשו חברים טובים מאוד של הגריפינדורים לי ג'ורדן, אנג'לינה ג'ונסון, אליסיה ספינט ואוליבר ווד,והיו ידועים בחוש ההומור שלהם. בשנתם הראשונה, הם גם סחבו את מפת הקונדסאים מארגוס פילץ', השרת, וזה תרם לפעלוליהם. 

פרד וג'ורג' וויזלי

התאומים במדי הקווידיץ' שלהם

בשנתו השנייה ג'ורג' הפך לחובט בנבחרת הקווידיץ' של בית גריפינדור, כמו פרד, והם היו שחקנים מוכשרים. הם תוארו על ידי אוליבר ווד, הקפטן של הנבחרת, כזוג "מרביצנים אנושיים".

רון, אחיהם הצעיר של התאומים, סיפר לחברו הטוב ביותר הארי פוטר שהתאומים השיגו ציונים מעולים, לפחות בשנותיהם הראשונות.

שנה שלישיתעריכה

"על שלך אין אות. אני משער שהיא חושבת שאתה לא נוטה לשכוח את השם שלך. אבל אנחנו לא טיפשים. אנחנו יודעים שקוראים לנו גרד ופורג'"
—ג'ורג' בחג המולד 1991

ג'ורג' החל את שנתו השלישית בהוגוורטס ב1991, כשאחיו הצעיר, רון, החל בשנתו הראשונה.

שנתו השישית בהוגוורטס- שנת הלימודים 1994-1995עריכה

פרד וג'ורג' ניסו להכנס לטורניר הקוסמים המשולש. מכיוון שהיה שדה כוח מסביב לגביע האש (גביע
פרד וג'ורג' שותים שיקוי

פרד וג'ורג' וויזלי שותים את שיקוי ההזדקנות

האש בחר את המתמודדים) שהתיר רק למי שהיה בן 17 להיכנס לתחרות, פרד וג'ורג' החליטו לנסות לעבור את שדה הכוח בכך ששתו שיקוי הזדקנות של כמה חודשים שגרם להם להפוך לבני 17. לרגע היה נדמה שתוכנית זו פעלה, אבל בסוף פרד וג'ורג' נזרקו מחוץ לשדה הכוח כשיש זקנים על פניהם.

שנתו השביעית בהוגוורטס- שנת הלימודים 1995-1996עריכה

הוא יצא מהוגוורטס תוך כדי ביצוע מופע של זיקוקים וקסמים יחד עם תאומו. המופע החל כאשר אמברידג' שמה לב לזיקוק קטן. היא הלכה לבדוק מה קרה כשלפתע כל הוגוורטס הייתה מלאה זיקוקים. היא ניסתה להעלים את הזיקוקים אך מספרם רק הוכפל פי עשרה. כל תלמידי הוגוורטס יצאו מכיתותיהם בשביל לצפות במחזה המרהיב. המופע הסתיים כשכמה זיקוקים עפו בו זמנית, ישר על אמברידג'. בדרכם החוצה השאירו במסדרון ביצה, שאמברידג' ופילץ' לא הצליחו להיפטר ממנה, לכן פילץ' נאלץ להשיט את התלמידים אל הכיתות שלהם.

אחרי הלימודיםעריכה

פרד ותאומו פתחו חנות בסמטת דיאגון של מוצרי תעלולים, הנקראת 'חנות ההוקוס מוקוס של האחים וויזלי'.

חנות הבדיחות של פרד וג'ורג' וויזלי בסמטת דיאגון

בחנות זו מכרו כל מיני דברי תעלולים, כמו פצצות סירחון, אבקת חושך, שבתוכה הכישוף לומוס לא עובד, שיקויי אהבה, צמרורים (חיות פרווה קטנות קסומות), ממתקים למבריזים (שוקולדימום, טופעילוף וממתקיא), שרביטי תעלול (הזולים יכולים להפוך לעופות מגומי או תחתונים והיקרים יכולים לחבוט בראש ובצוואר המשתמשים), עטי נוצה (בודקי איות, מחדשי דיו ומתחכמים), איש תלוי רב פעמי, לחש חלומות (המכניס אותך לחלום בהקיץ), להטוטי מוגלגים, אותות אפלים אכילים, כובעי מגן, כפפות מגן וגלימות מגן (משווק למשרד), חושחשי הסחה (מקימים רעש רב), מעלים חצ'קונים ועוד.