FANDOM

הוראס סלגהורן
מידע ביוגרפי
נולד/ה

בקיץ 1881

סטטוס דם

טהור דם

תארים(ים)
  • פרופסור לשיקויים
  • ראש בית סלית'רין
מידע גופני
סוג

בן אנוש

מין

זכר

גובה

לא ידוע

צבע שיער

חום

צבע עיניים

כחולות

צבע עור

בהיר

מידע משפחתי
משפחה
  • גברת סלגהורן (אמא)
  • מר סלגהורן (אבא)
מאפייני קסם
אנימגוס

אין

בוגארט

לא ידוע

שרביט

לא ידוע

פטרונוס

לא ידוע

הסתפחויות
עבודה
  • מורה בהוגוורטס
  • פנסיונר
בית

סלית'רין

נאמנות
.

"הוראס," אמר דמבלדור, וחסך מהארי את החובה להגיד משהו מכל זה בקול רם. "אוהב את החיים הטובים. הוא גם אוהב את חברתם של אנשים מפורסמים, מצליחים ובעלי כח. הוא אוהב לחשוב שיש לו השפעה על אנשים כאלה. הוא מעולם לא רצה להיות במוקד העניינים בעצמו; הוא העדיף את המושב האחורי - שם אפשר להתרווח, אתה מבין." 

הוראס סלגהורן הוא קוסם, פרופסור לשיקויים בהוגוורטס וחבר במסדר עוף החול. הוא קוסם טהור דם והיה ראש בית סליתרין בהוגוורטס. הוא היה מורה השיקויים בהוגוורטס למעלה מחמישים שנה, אך פרש וחזר ב1996 לפי בקשתו של אלבוס דמבלדור, שהחזיר אותו להוגוורטס בשביל לקבל ממנו את הזיכרון כשגילה לוולדמורט על הוקרוקסים, מכיוון שלימד בהוגוורטס בתקופת טום רידל(וולדמורט הצעיר) והוא מי שגילה לוולדמורט על ההוקרוקסים. הוראס משתכנע לחזור רק בזכות הארי. 

Slughorn.jpg

קריירת הלימוד בהוגוורטס פעם בחזרה להוגוורטס, הוראס לקח את משרת המורה לשיקויים ובסופו של דבר נהפך לראש בית סלית'רין. הוא הצטרף לצוות בערך באותו הזמן כמו אלבוס דמבלדור. סלגהורן ייסד מועדון קטן של תלמידים(הסלנג סלבס) שחשב שהיו מוכשרים במידה יוצאת דופן, שאפתנים, חכמים, או פשוט מקושרים טוב. הקבוצה הזאת הפכה להיות נודעת בשם "סלג-סלבז". על ידי כך שהראה עדיפות רבה לתלמידים האלו שבחר, סלגהורן השיג תועלת בסופו של דבר מהצלחתם או תהילתם הצפויה, כמו למשל פרסים קטנים כמו כרטיסי קווידיץ' בחינם, קופסאות עם מתוקים, או באופן פשוט הזדמנות לתת עצה לבכירים 'מדורגים גבוה' במשרד הקסמים.

הוא נטה להתעלם מתלמידים שהרגיש שהם לא בעלי פוטנציאל גבוה, כמו ארתור וויזלי ומאוחר יותר בנו של ארתור, רון. חוץ מזה הוא נטה להתייחס לכל שאר תלמידים בצורה מתקבלת על הדעת. במשך שנת הלימודים ב1942 הוא אירח ארוחת צהריים במשרדו הכוללת קבוצה קטנה של תלמידי סלית'רין, שהבולט ביותר ביניהם היה טום וואנדרולו רידל. אחרי ששיחרר אותם, טום נשאר מאחור ושאל את סלגהורן על עניין ההורקרוקסים. למרות שהופתע מהעניין של טום רידל בקסם כה אפל, הוא בסופו של דבר הסכים לתת לו מידע קצר על ההורקרוקסים, בתנאי שכל מה שהם אומרים יישאר ביניהם בלבד. טום רידל, לאחר המידע שסלגהורן שפך לפניו, הלך ויצר שישה הורקרוקסים, הופך את עצמו לבן אל מוות. העובדה שסלגהורן סיפק את הידע שהפך את זה לאפשרי הייתה האמת הנוראה שהוא נשא עם עצמו למשך שאר ימי חייו. סלגהורן נשאר בהוגוורטס ימים רבים אחרי שרידל עזב, ממשיך ללמד תלמידים מוכשרים רבים, כולל את מורה השיקויים המצליח בעתיד סוורוס סנייפ, וחברתו הטובה של סנייפ, לילי אוואנס, שאותה אהב במיוחד עקב עצמות הלחיים שלה וכשרונה הטבעי לשיקויים. המידע על מעורבתו בקרב הקוסמים הראשון לא ידוע. אם, בכל מקרה, זה היה כמו המלחמה השנייה, סביר להניח שהוא בחר לברוח ולהתחבא, פוחד שאוכלי המוות יגיעו לגייס אותו.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית