FANDOM

שם
מידע על המשפחה
סטטוס-דם

חצוית-דם

בני משפחה בולטים

הארי פוטר (אבא) ג'יני פוטר (לשעבר וויזלי) (אימא) ארתור וויזלי (סבא) מולי וויזלי (סבתא) צ'ארלי וויזלי (דוד) ביל וויזלי (דוד) פלר וויזלי (דודה) פרד וויזלי (דוד) † ג'ורג' וויזלי (דוד) רון וויזלי (דוד) הרמיוני וויזלי (לשעבר גריינג'ר) (דודה) ג'יימס סיריוס פוטר (אח) אלבוס פוטר (אח) רוז וויזלי (בת דודה) הוגו וויזלי (בן דוד)

מצב

בת זקונים

קשרים
משפחות קשורות

משפחת בלק משפחת וויזלי משפחת גריינג'ר משפחת פוטר

נאמנות

משפחת פוטר משפחת וויזלי

לילי לונה פוטר

לילי לונה פוטר עם אחיה, ג'יימס סיריוס פוטר, כאשר הם הולכים להוגוורטס.

נולדה ב1 בספטמבר 2008,

לילי היא בת הזקונים של הארי פוטר וג'יני פוטר (לשעבר וויזלי ) - בת לאחר שני בנים גדולים יותר.

ביוגרפיה: עריכה

ללילי יש שני אחים גדולים: ג'יימס סיריוס פוטר ואלבוס סוורוס פוטר . היא נקראת על שמה של סבתא שלה מצד אביה (לילי פוטר- לשעבר אוואנס) וחברה טובה של הוריה - לונה סלמנדר, (לשעבר לאבגוד). לילי קטנה בשנתיים מאלבוס אחיה. בשנת 2014, יחד עם בני משפחתה, השתתפה בפרק הסיום של גביע הקדיוויץ'. ב2017 היא הלכה לראות את אחיה ובת דודתה רוז וויזלי מתחילים בשנתם הראשונה (במקרה של ג'יימס סיריוס פוטר- בשנה השלישית) ואת עלייתם לרכבת ה"הוגרווטס אקספרס". אך למען האמת היא בעצמה, הייתה צעירה מדי כדי להיות בהוגרווטס. לילי התרגשה , התלהבה וקצת יללה מפני שרצתה להיות בהוגוורטס כמו אמה כאשר הארי ורון הלכו לשנתם הראשונה בהוגוורטס. היא ובן דודה, הוגו וויזלי באותו גיל. לילי מאוד קינאה באחיה המבוגרים שהלכו להוגוורטס וזה די מזכיר לנו את להיטות קנאתה של אמה, ג'יני, שהייתה ילדה בעצמה.

" שנתיים" משכה לילי באפה. "אני רוצה ללכת עכשיו!"

- חוסר הסבלנות של לילי להליכה להוגוורטס [src]

מראה פיזי עריכה

לילי ירשה את השיער האדום של המשפחה של אמא שלה. לא היו לה עיניים ירוקות-שקד כמו אביה וסבתה (לילי הראשונה), היא ירשה עיניים חומות בהירות כמו של אמא שלה.

אישיות ותכונות עריכה

נראה שללילי יש אישיות דומה לאמא שלה. היא מקנאת מאוד ש בשני אחים הגדולים שלה כשהם עוזבים להוגוורטס, די דומה ללהיטות ולקנאה של ג'יני כאשר אחרון אחיה (רון) הלך להוגוורטס בשנת 1991. נראה שלילי גם נהנית לדבר עם בני משפחתה. היא ובן דודה הוגו, התדינו במרץ על הבית שאילו הם ישויכו לכשילכו להוגוורטס, מה שמרמז שהם ממש קרובים.

יחסים במשפחה עריכה

"[...] הילדה הג'ינג'ית השתרכה בדמעות מאחורי אחיה, אוחזת בזרועו של אביה."

לילי מוצגת כבעלת מערכת יחסים קרובים עם אביה ואמה; היא דומה לאמא שלה, ג'יני וויזלי במראה ובאישיות. נראית שהיא גם אוהבת את אביה מאוד.

לילי הלכה לראות את האחים שלה עולים על הוגוורטס אקספרס בשנת 2017. נראה שלילי קרובה לאחיה, ג'יימס סיריוס כשחיבקה אותו בתחנת קינגס קרוס ליד המחסום.

הוגו, רוז וויקטואר וויזלי הם כנראה בני הדודים של לילי. הוגו הוא הקרוב ביותר ללילי. בנוסף על כך שהם באותו הגיל. לילי התרגש כששמעה על הקשר בין ויקטואר וטדי לופין, להזכיר שאם הם נשואים, טדי היה באופן רשמי הפך לחלק מהמשפחה שלהם.

טדי לופין עריכה

אביה של לילי היה סנדקו של טדי. לעתים קרובות הוא בילה זמן בבית של הפוטרים, ולילי היתה נרגשת מאוד בחדשות שהוא יוצא עם בת דודתה ויקטואר. היא קיוותה שהם עלולים להתחתן כדי שטדי יהיה חלק רשמי של המשפחה. זה דומה מאוד לכמיהה של ג'יני לנימפדורה טונקס, אמה המנוחה של טדי, כחלק מהמשפחה שלה, העמקת הקשר בין לילי ואמא שלה.

אֶטִימוֹלוֹגִיָה עריכה

השם שניתן לילי מגיע משמו של הפרח, שהוא סמל לטוהר. באופן ספציפי, השושן קשור לעתים קרובות עם הבתולה מריה; סוג אחד של הפרחים ידוע כמדונת שושן. מיתולוגיה יוונית גם קישורים חבצלות למוזות והאלה הרה, והפרחים ימשיכו להיות נציג של טוהר ואהבה באירופה.בסיני, שושן הוא משחק מילות על "לנצח באהבה", והפרחים חשבו להיות מסוגל להסב את הרוע.

לונה פירושו "ירח" בלטינית. זהו גם שמה של אלת הרומית העתיקה של הירח שהיה אמו של Menae, חמישים אלות שגלמו את מופעי הירח בשימוש על ידי היוונים עתיקים כדי לשמור על זמן.בכמה מיתוסים, היא הייתה גם אמו של הארייה מנמאה.

פוטר הוא שם משפחה נפוצה מאוד ממוצא האנגלי. באופן מסורתי מתייחס לכיבוש של עשיית כלי חרס. ביאטריקס פוטר היה סופרת ילדים האנגלים ידועה. שדה של פוטר הוא שם לקבורה את לא ידועים או שלא נדרשו מתים, במיוחד החיילים והיתומים; הייתה המשפחה פוטר חברים רבים שמתאימים לתיאור זה.פוטר Box הוא מודל לקבלת החלטות אתיות שפותחו באוניברסיטת הרווארד.

אטימולוגיה נוספת עריכה

היא נקראת על שמו אנשים חשובים בחייו של אביה. לילי - לאחר שאמו וסבתה הורים, לילי אוונס, שמת כדי להגן על הארי מוולדמורט כשהוא היה רק תינוק. לונה - לאחר שני אנשים; לונה לאבגוד, ידיד משפחה ישן וטוב שגם הארי וג'יני הפכו לנוחות בעת הצורך, אלא גם אחרי רמוס לופין. [עריכה] הוא היה Marauder האחרון שמת והיה זאב, השפיע אפוא על ידי הירח ; לונה אומר ירח וכינויו של לופין היה ירחוני. אחיה של לילי לונה, ג'יימס סיריוס, היה שמו של שני הקונדסאים האחרים שנועד במידה רבה להארי (ג'יימס להיות אביו של הארי וסבו מצד אביה של לילי לונה, וסיריוס להיות סנדקו של הארי).

לילי לונה פוטר 2

לילי לונה פוטר עם אמה- ג'יני פוטר, לשעבר וויזלי בתחנת הרכבת.

לילי לונה פוטר 3

לילי לונה פוטר עם משפחתה: אמה- ג'יני וויזלי דודה- רון וויזלי דודתה- הרמיוני גריינג'ר ואביה- הארי פוטר

ציטוטים מהספר: עריכה

"הילדה הג'ינג'ית השתרכה בדמעות מאחורי אחיה, אוחזת בזרועו של אביה" '