FANDOM

Cho Chang Profile
צ'ו צ'אנג
מידע ביוגרפי
נולד/ה

1979

סטטוס-דם

חצוית דם או טהורת דם

תארים

מחפשת

חתימה

החתימה של צ'ו צ'אנג

מידע ביולוגי
סוג

בת-אדם

מין

נקבה

צבע שיער

שחור

צבע עיניים

שחורות

מידע משפחתי
בני משפחה
מאפייני קסם
שרביט

לא ידוע

פטרונוס

ברבור

הסתפחויות
בית

רייבנקלו

נאמנות
"ברור שהיא מרגישה מאוד עצובה, בגלל שסדריק מת. אני חושבת שהיא גם מרגישה מבולבלת, בגלל שהיא אהבה את סדריק, ועכשיו היא אוהבת את הארי. והיא לא מצליחה להחליט את מי היא אוהבת יותר. אז היא תרגיש אשמה, בגלל שלנשק את הארי יהיה עלבון לזכרון של סדריק... והיא לא מצליחה להבין את הרגשות שלה כלפי הארי בכל מקרה, בגלל שהוא היה עם סדריק כשסדריק מת, אז אני חושבת שאצלה זה הכל מבולבל וכואב."
הרמיוני גריינג'ר על צ'ו

צ'ו צ'אנג, קוסמת, בת למשפחה ממוצא אסייאני. נולדה בשנת 1979.

Cho

צ'ו צ'אנג בהוגוורטס

צ'ו החלה ללמוד בהוגוורטס בשנת 1990 ומוינה לבית ריבנקלו. היא הפגינה כשרון בקווידיץ' ונבחרה לתפקיד המחפשת בקבוצת הבית שלה. חברתה הטובה היא מריאטה אדג'קום.

הארי פוגש את צ'ו לראשונה בשנתו השלישית (היא אז תלמידת שנה רביעית), כאשר הם מתמודדים זה מול זה על תפיסת הסניץ' במשחק קווידיץ'. כבר בפגישתם הראשונה מתואר שהארי "הרגיש פרפרים בבטן, שלא היו קשורים להתרגשות שלפני המשחק".

הארי פוגש את צ'ו שוב בחופש של שנת 1994, לפני תחילת שנת הלימודים, במשחק הגמר באליפות העולם בקווידיץ'. במהלך השנה הארי סובל הצקות והקנטות ממרבית תלמידי הוגוורטס, בגלל יריבות בינו ובין סדריק דיגורי על ייצוג הוגוורטס בטורניר הקוסמים המשולש. למרות שמרבית חבריה עונדים סיכות "הידד לסדריק דיגורי", הארי שם לב שהיא אינה עונדת סיכה כזו ואינה שותפה להצקות. דבר זה מעודד אותו להזמין אותה לנשף חג המולד באותה שנה, אך היא מסרבת בצער ואומרת שדיגורי כבר הזמין אותה. לאורך כל אותה שנה מנהלת צ'ו מערכת יחסים עם דיגורי, והיא אף זאת שנבחרה להיות "הדבר היקר ביותר" לדיגורי במשימה השנייה, כאשר היה צריך לחלץ אותה ממשמרת בני הים. למרות זאת היא ממשיכה להתנהג בידידות אל הארי.

בסוף אותה שנה נרצח דיגורי בידי וולדמורט, דבר שמשפיע קשה על צ'ו בהמשך.

בשנתה החמישית היא פוגשת את הארי ברכבת האקפרס להוגוורטס, כאשר הוא יושב עם נוויל ועם לונה. הארי חושב אז כי היה מעדיף שצ'ו תראה אותו בחברת תלמידים מקובלים יותר. בהמשך השנה הם נפגשים עוד ומתקרבים זה זה. צ'ו וחברתה מריאטה מצטרפות להארי בצבא דמבלדור, ולפני חופשת חג המולד היא והארי מתנשקים בחדר הנחיצות.

לאחר זאת, הם יוצאים ביחד בחג האהבה להוגסמיד, אך שם מתפתח בינהם ריב כאשר הארי אומר לצ'ו שהוא חייב ללכת לפגוש את הרמיוני, והיא מקנאה ומספרת לו על מערכת היחסים שלה עם סדריק. הם משלימים זמן קצר לאחר מכן, אך זמן לא רב אחר כך הם נפרדים סופית, הפעם בעקבות הלשנתה של חברתה מריאטה על צ"ד בפני פרופסור אמברידג'. הארי כועס מאוד על מעשה זה, בעוד צ'ו מנסה להגן על חברתה.

לאחר מכן כמעט לא נוצר קשר בין הארי לצ'ו, ואף מתואר שכאשר היא רואה אותו היא מתחמקת ממנו. בסוף שנתה השישית היא מתחילה לצאת עם מייקל קורנר.

אחרי שכבר סיימה את לימודיה, חוזרת צ'ו להוגוורטס כדי להלחם בקרב על הוגוורטס.

צ'ו מתוארת כנערה יפה מאוד בעלת שיער שחור ארוך, מקובלת ופופולרית על חבריה בבית ושחקנית קווידיץ' טובה. היא רגישה מאוד ובעלת נטייה לבכי. מותו של סדריק בלבל אותה והשפיע עליה, כמו גם יחסה להארי ובגידתה של חברתה הטובה, אך למרות הכל היא נותרה נאמנה להתגדות לאוכלי המוות ולא חששה לחזור ולהלחם.

צורת הפטרונוס שלה היא ברבור.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית