FANDOM

רמוס ג'ון לופין
מידע ביוגרפי
נולד

10 במרץ, 1960

סטטוס דם

חצוי דם

מצב משפחתי

נשוי

כינויים

ירחוני

תארים

•פרופסור •קונדסאי

מידע ביולוגי
סוג

אדם זאב

מין

זכר

גובה

ממוצע

צבע שיער

חום,נוטה לאפור

צבע עיניים

ירוק-כחול

צבע עור

בהיר

מידע משפחתי
בני משפחה

•לייאל לופין (אב)

•הופ לופין (אם) †

נימפדורה טונקס (אישה) †

•טדי לופין (בן)

מאפייני קסם
אנימאגוס

אין-הוא איש זאב

בוגארט

ירח מלא

שרביט

26 סנטימטרים, ברוש, שערה של חד קרן

פטרונוס

זאב

נספחים
מקצוע
בית

גריפינדור

נאמנות

•הקונדסאים

•מסדר עוף החול

  • משפחת לופין

•גריפינדור •הוגוורטס

רמוס

רמוס ג'ון לופין (Remus Lupin), המכונה גם ירחוני, היה קוסם, איש זאב וחבר במסדר עוף החול, בעל שיער חום בהיר המתחיל להאפיר וקול צרוד. מוצאו חצוי דם והוא בנם היחיד של לייאל והופ לופין. היה חברם הטוב של לילי וג'יימס פוטר, וחלק מהקונדסאים. לימד בין השנים 1993 - 1994 בהוגוורטס כמורה להתגוננות מפני כוחות האופל. הוא נרצח על ידי דוחולוב בקרב על הוגוורטס ביחד עם אשתו נימפדורה טונקס והותיר אחריו את בנו טדי לופין. לאחר מותו קיבל את אות מסדר מרלין דרגה ראשונה על חלקו כחבר במסדר עוף החול ועל מותו במהלך הקרב על הוגוורטס.

ביוגרפיהעריכה

עריכה

ילדותועריכה

בילדותו הסתכסך אביו עם אדם הזאב פנריר גרייבק. וכשרמוס היה צעיר, פנריר נשך את רמוס, ומאז בכל ירח מלא הופך רמוס לופין לאדם זאב.

השנים כתלמיד בהוגוורטסעריכה

כשהגיע להוגוורטס התמיין לבית גריפינדור. רמוס התחבר עם ג'יימס פוטר, סיריוס בלק ופיטר פטיגרו, שביחד נקראו חבורת הקונדסאים. כינויו בקונדסאים היה ירחוני, בגלל שהיה אדם זאב שהפך לאדם זאב בליל ירח מלא. רמוס היה האחראי בחבורה, אך לא עצר את ג'יימס וסיריוס במעשיהם. רמוס יצר יחד עם ג'יימס, סיריוס ופיטר את מפת הקונדסאים. בכל ירח מלא היו יוצאים הקונדסאים ומחביאים את רמוס בצריף המצווח כדי שלא תתגלה זהותו כאדם זאב. במשך שהותו בבית הספר ניסה סוורוס סנייפ לגלות את סודם של הקונדסאים, כשהלך סנייפ לצריף המצווח ג'יימס הציל אותו מפני רמוס שהיה בצורתו הזאבית. בשנתו החמישית בהוגוורטס מונה רמוס לופין למדריך כיוון שדמבלדור חשב שאולי הוא יצליח להשתלט על חבריו סיריוס וג'יימס.

כחבר במסדר עוף החולעריכה

לאחר שסיים את לימודיו בהוגוורטס, הצטרף לופין למסדר עוף החול. מכיוון שלא היה אדם רגיל, אחת ממשימותיו העיקריות כחבר במסדר עוף החול היתה להתחבר עם אנשי הזאב ולרגל על מעשיהם.

כמורה בהוגוורטסעריכה

רמוס לופין לימד כמורה בהוגוורטס בשנתו השלישית של הארי פוטר. בנוסף, הוא הופיע ברכבת האקספרס, וכאשר הסוהרסנים תקפו את הארי פוטר, רמוס זימן פטרונוס שהציל את הארי. צורתו של הפטרונוס שהפיק לא היתה ברורה לעין. רמוס גם הציע להארי לקחת שוקולד אחרי כל מפגש עם סוהרסנים, מכיוון שהשוקולד מחזיר את המתיקות והתחושה לפה ומשחרר את האנשים מההלם. 

בהוגוורטס, רמוס לופין לימד התגוננות מפני כוחות האופל, בין השנים 1993 ל1994. רמוס היה הראשון שנתן להארי וחבריו שיעורים אמיתיים בהתגוננות מפני כוחות האופל, לא כמו קודמיו קווירל ולוקהרט. בנוסף על זאת, לימד לופין את הארי פוטר לזמן פטרונוס כדי להרחיק את הסוהרסנים. הוא התפטר מתפקידו לאחר שסנייפ חשף לציבור שהוא אדם זאב,אך סנייפ הוא גם זה שהכין ללופין את שיקוי האל זאב

משפחהעריכה

תקצירעריכה

לופין נישא לנימפדורה טונקס ולשניים נולד בן בשם טדי, שגם הוא מטמורפמגוס (יכול לשנות את המראה שלו), כמו אמו.

נימפדורה טונקסעריכה

רמוס

רמוס מגרש את הסוהרסנים מהרכבת בשנתו השלישית של הארי בהוגוורטס

לופין נשא לאישה את נימפדורה (שמעדיפה להיקרא "טונקס"), הילאית וחברה במסדר עוף החול. טונקס ולופין הכירו זה את זו במהלך מלחמת הקוסמים השנייה והתאהבו. במהלך 1997 הם נישאו ונולד להם ילד בשם טדי.

מותו והחייאתועריכה

טונקס נהרגה בקרב על הוגוורטס בספר השביעי (ככל הנראה על ידי בלטריקס לסטריינג') ולופין נהרג גם הוא באותו קרב על ידי אנטונין דולוחוב. לפני מותם מינו את הארי פוטר לסנדקו של בנם, אשר גדל אצל סבתו אנדרומדה (אמה של טונקס) ומבקר הרבה אצל הארי ומשפחתו.

רמוס הועלה באוב על ידי הארי פוטר בזמן שזה רצה להיפרד ממנו לפני שילך להסגיר את עצמו ללורד ולדמורט

בנוסף הוענק לו לאחר מותו עבור תרומותיו כחבר במסדר עוף החול ובקרב על הוגוורטס. לופין היה האדם זאב הראשון שניתן לו אות הכבוד הזה.

.

אופיו של רמוס לופיןעריכה

לרמוס יש לב טוב אף על פי "הבעיה הפרוותית" (ככה ג'יימס פוטר קרא לבעית הזאביות).

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית